Ticketmasterin palautusohjeet

Mikäli olet ostanut liput Ticketmasterin toimipisteestä, puhelinapalvelusta tai verkkokaupasta.

Pyydämme pitämään ostetut liput tallessa. Liput käyvät uudelle myöhemmin ilmoittamallemme päivämäärälle sellaisenaan. 


Mikäli uusi ajankohta ei sovi sinulle, voi nykyiset liput myös vaihtaa mihin tahansa uuteen kesän 2022 päivämäärään Ticketmasterissa toimituskuluja vastaan. Uusi näytöskalenteri julkaistaan syyskuun 2021 aikana.

Mikäli ette halua vaihtaa lippuja vaan haluatte rahat palautuksena, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 1.11.2021 mennessä.

Palautuslomake suomeksi
Palautuslomake englanniksi

Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittelyssämme on yhä ajoittain ruuhkaa. Tapahtumajärjestäjien palautusprosesseissa on eriäviä käytäntöjä, joten joissain tapauksissa palautusten käsittelyn aloittaminen viivästyy. Tästä johtuen uusien palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 30 päivää, siitä kun aloitamme palautuksen käsittelyn.

LIPPUJEN PALAUTUSOHJE:

·         Pyydämme täyttämäänlomakkeelle tilinumeron lippujen hinnan palautusta varten.

Palautus koskee aina koko tilausta ja kaikkia tilauksen lippuja.
Tilaisuuden siirtyessä palautetaan vain lipun hinta, palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.

Huomioithan, että tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut. Suosittelemme seuraamaan verkkosivuiltamme ajankohtaisia tietoja peruuntuneista ja siirtyneistä tapahtumista www.ticketmaster.fi/tapahtumat.

Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä: https://help.ticketmaster.fi/hc/fi.

Tapahtumajärjestäjä ja Ticketmaster Suomi pahoittelevat tästä aiheutuvaa harmia.

Ystävällisin terveisin,
Ticketmaster Suomen Asiakaspalvelu